środa, 21 listopada 2012

8. 18-tkowo

Witam.
Jak ten czas szybko mija.. jeszcze troszkę i mamy mikołajki, później święta i sylwester.. aj.. za szybko to wszystko nam ucieka, nie ma nawet czasu porządnie się wyspać :(
a jak wam mijają dni jesieni ?? bo ta pogoda mnie osobiście dobija.. dobrze że w weekendy pogoda nie ma dla mnie znaczenia, bo zawsze musi się coś dziać..  :P

Tak jak Wam obiecałam dzisiaj zdjęcia z mojej małej stylizacji w której byłam na imprezie 18-tkowej :P oczywiście było cudownie, wszyscy się świetnie bawili i na pewno solenizantka jest zadowolona z przebiegu swojej imprezy :)

myślę że niedługo opisze wam co się u mnie dzieje.. jak na razie zdjęcia z 18-tki...


do usłyszenia :)
pozdrawiam :**













z Sarą :*


sukienka - mały sklepik u mnie w mieście.. (na allegro też widziałam)
torebka - top secret
szpilki - La Mona
bransoletka sznurkowa (nutka) - pamiątka z Mielna :P 

18 komentarzy:

  1. jestes bardzo podobna do mojej kolezanki. 18 nastka jakas wytrawniejsza?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. W moim regionie 18-tki są robione w restauracjach, salach wiejskich na ok. 60 osób z Dj.. więc są na pewno wystawniejsze niż takie 18-tki organizowane w domu.. oczywiście takich u nas też jest sporo.. ale częściej jednak takie wystawniejsze..

      każdy z nas ma gdzieś swojego klona :D pozdrawiam i zapraszam ponownie ;*

      Usuń
  2. świetnie Mrówcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna sukienka:)

    zapraszam serdecznie do mnie na KONKURS;) do wygrania TOREBKA;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zajrzałem tylko na sekundę by móc teraz żałować że patrzeć w Twe oczy wiecznie nie mogę... Chciałbym Ciebie dotknąć bo jesteś kobiety ideałem a ja sam nie jestem wspaniały... Chciałbym co rano nowy dzień przy twym boku zaczynać...
    Ale co Ja tam wiem
    Ten co nigdy nie będzie ideałem

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz ślicznie ;)Mi w tym roku wyjątkowo szybko biegnie czas...


    http://flowerrrpowerrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wygladalas ! brazo kobieca sukienka ; >pozdrawiam !: >

    OdpowiedzUsuń
  7. MYŚLĘ ŻE WSZYSTKO FAJNIE DOBRAŁAŚ :) POZDRAWIAM

    PS: ŚLICZNA NUTKA :D

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna sukienka! życzenia dla solenizantki :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Prześliczna sukieneczka Kochana
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy pościk ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cieszę się, że się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje ;*

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy pościk ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ile kosztowała sukienka ? bardzo łładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 118zł myślę że jest warta swojej ceny... ;) dzięki

      Usuń
  13. mogłabyś podać linka do sukienki ?

    ;]

    OdpowiedzUsuń