poniedziałek, 11 marca 2013

15. Zmiana kolorku

Witam :)
Wszystkim Paniom składam spóźnione życzenia z okazji Dnia Kobiet, oraz Panom z okazji Dnia Mężczyzn... Wszystkiego Najlepszego :)

Jeśli chodzi o moje kolano, mogę Wam z uśmiechem powiedzieć że jest lepiej.. została przy mnie już tylko jedna kula, co oczywiście jest ogromnym sukcesem.. zobaczymy jak długo będzie przy moim boku..

W związku z poprawą mojego stawu kolanowego, postanowiłam w końcu kupić farbę i coś ze sobą zrobić.. żeby móc się pokazać ludziom..hah
a że moje włosy od trzech lat farbowałam na blond i to bardzo jasny, to chciałam dać im troszkę odpocząć.. miałam strasznie trudny wybór no i wybrałam .. Delikatnie Opalizujący Blond.. 

Farbowałam tydzień temu.. 
Kolor w zależności od światła jest inny, co mnie bardzo denerwuje..
może za tydzień użyję jeszcze innej farby, bo efekt kameleona nie za bardzo mi się podoba..

chyba najbardziej rzeczywisty kolor...
dostałam na dzień kobiet.. 

z dnia kobiet.. wiadomo z przyjaciółmi wygłupy są rzeczą normalną :) 

jak widać kolorek za każdym razem inny.. ciekawie..
na wakacje i tak planuję wrócić do mojego blondu... co o tym myślicie ?? :D pozdrawiam :**

23 komentarze:

  1. słyszaam własnie o Mielnie duzo dobrego i troche zlego :D Jade tam pierwszy raz ;] Polecasz?;]

    OdpowiedzUsuń
  2. o to super o takie co mi własnie chodzi :D i kręci mnie te wesołe miasteczko fajnie tam ?:D słyszałam,ze sklepy,bary bazarki wszyskot w jednym miescu :D duze tego jest?;] chodzi mi o sklepu z ciuchami bary itd ?:]

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w takim razie życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie Ci w takim kolorze. ogólnie masz śliczne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzień kobiet należy świętować w damskim gronie!:)
    ładny kolor;)
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie lubię twój kolor włosów ;) czekam na nowe posty ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję bardzo :)
    obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja z blondem nie rozstaję się od ponad trzech lat! Co prawda przez ten czas straciłam maaaasę włosów, ale po prostu ten kolor bardzo pasuje do mojej osobowości :D
    Zapraszam Cię do przeczytania notki o utwardzaczu do paznokci, który moje zniszczył... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna zmiana, wyglądasz o wiele lepiej w ciemniejszym odcieniu ;)
    A co do kolana, mam nadzieję, że już niedługo wszystko będzie działać jak należy!

    Ro.
    http://wpierwszymrzedzie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmiana oczywiście na plus, dużo lepiej Ci w ciemnejszym kolorze ;)

    Ro.
    http://wpierwszymrzedzie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fakt, ciemniejszy wygląda korzystniej, jednak jeśli chcesz dobrą farbę, to polecam firmę schwarzkopf. :) Pozdrawiam, Edith.

    OdpowiedzUsuń
  12. mi się podoba w każdym świetle! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcia , widać że dobrze się bawicie w swoim towarzystwie : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie wyglądasz :3
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog <3
    Śliczne zdjęcia :)
    Obserwuję !
    zapraszam do mnie :
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Great pics! Have a nice weekend:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi kolor bardzo się podoba! :)
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń