środa, 20 lutego 2013

14. Pasja.. to co Kocham..

Witam :)
Za oknem znowu zawitał śnieg.. A ja nadal w domku z kulami.. nic nie zrobię.. Lekarz do 28 Marca dał mi zwolnienie i czas żeby noga się ogarnęła do końca i żebym odstawiła kule.. jak nie to artroskopia obowiązkowo.. a we wrześniu czeka mnie operacja - rekonstrukcja więzadeł, dokładnie 9 września. Proponowany termin przez ordynatora był pierwszego lipca.. no ale się nie zgodziłam bo całe wakacje o kulach.. niektórzy mówią że dobrze zrobiłam a niektórzy że źle.. ale to jest wyłącznie moja decyzja i nie żałuję. Chce wakacje normalnie spędzić na plaży a nie o kulach i z ortezą na nodze..

a jeśli chodzi o dzisiejszy post to muzycznie..nawet bardzo...
Na jednym z poprzednich zdjęć mogliście zobaczyć że śpiewam, więc powiem wam coś więcej na ten temat  :)
Mój pierwszy występ miałam w wieku 9 lat... pamiętam do dziś te wydarzenie.
od 4 kl. podstawowej do końca 6 kl. uczęszczałam na zajęcia wokalne do Domu Kultury w Wolsztynie. Później miałam 3 lata przerwy no ale zostały mi występy w szkole. Gdy zaczęłam chodzić do Technikum dostałam propozycje powrotu do Domu Kultury no i tak się stało.. od 1 kl. technikum do Matury śpiewałam w Mini Forte.. był to cudowny okres, próby, występy i wyjazdy razem z zespołem... Niestety kiedyś trzeba było zakończyć przygodę z Mini Forte.. lecz z dziewczynami które odchodziły razem ze mną wpadłyśmy na pomysł stworzenia własnego zespołu no i długo nie czekałyśmy.
Stworzyłyśmy The Roses.. niestety zespół nie przetrwał za długo.. we wrześniu skończyła się przygoda.. ponieważ każda już miała swoje dorosłe życie.. studia, matura, praca.. Ja osobiście do dzisiaj udzielam się w gminie jako wokalistka z moją Pauliną ale to już nie jest to samo..
Miałam wielkie plany ale niestety nie wszystkie marzenia się spełniają i nie każda z nas chciała tego samego.. Dla mnie muzyka to całe życie.. nie wyobrażam sobie żeby cokolwiek miało mi przeszkodzić w tym co robię.. udało mi się nawet nagrać dwa utworki z kumplami.. ale tak dla siebie..
Nadal chce śpiewać dla pasji i przyjemności..


pierwszy występ.. 
dzięki Wolsztyńskiemu Domu Kultury
Mini Forte..
Mini Forte.. mała zmiana składu..
z Koncertu.. Dni Ziemi Wolsztyńskiej.. 
z Próby..
wyjazd na Litwę.. świetny niezapomniany koncert...
koncertowo w powiecie... 
 
 Koncert w Luben-Deutschland
 Kolejne Dni Ziemi Wolsztyńskiej.. 
Razem.. 
 P. Leszek. Karolcia, Natalia, Monika, Paulina, Ewka, Dominik, Magda, Paulina, Alicja no i Ja.. cudowni ludzie.. :) 

The Roses 
 z Moją Pauliną..
 Próba..
koncert Święto Świni w Siedlcu.. 
spotkanie z Grzesiem Wilk.. 

Zespół zespołem.. ale oprócz wspólnej pasji łączyła nas wspaniała przyjaźń i porozumienie..
Mam nadzieję że jak dojdę do siebie to uda nam się spotkać znowu razem przy "soczku":)

Moim marzeniem byłoby powstanie zespołu takiego jak np. :




a to utworki z Moimi kumplami.. nagrane już dawno no ale są.. 
nagrywane w domowych warunkach.. :D 




22 komentarze:

  1. Moja zdolna kuzynka;)
    Mam nadzieję że twoje marzenia się jeszcze spełnią bo to by był duży plus dla polskiej muzyki:*:D
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie śpiewasz Kochana! Trzymam mocno kciuki, abyś dalej mogła spełniać swoje marzenia i realizować się w śpiewaniu :)
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  3. zmien włosy na ciemne ;)

    i dalszych sukcesów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze powiem że planuje przyciemnić.. może nie koniecznie od razu na brąz.. no ale może średni lub ciemny blond.. zobaczę na co się zdecyduję.. ale zmienię coś na pewno :)

      pozdrawiam

      Usuń
  4. oj tam, przecież to tylko pizza :D
    Zaskoczyłaś mnie tym, że masz zespół. Muszę się zapoznać z Waszymi nagraniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. heh też kiedyś coś tam śpiewałam .. ;)

    PS. Pytałaś mnie o włosy - to już mój naturalny kolor, pofarbowałam je raz ok 2,5 roku temu, do dziś gdzie niegdzie są resztki tej farby ale ogólnie całość to już '' moje włosy '' ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. to musi być cudowne, występowanie i takie klimat tego wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mieć pasję i spełniać się w tym co się robi to coś bardzo ważnego ♥ życzę Ci spełnienia wybranego celu
    ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie Kochana spełnienia tych marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  9. od małego na scenie no no :) ja niestety nie mam zupełnie talentu muzycznego :( pozdrawiam, i powodzenia w karierze! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super jest mieć swoją pasję :)
    Ps. Obserwuję i będzie mi bardzo miło, jeśli się odwdzięczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele osób rezygnuję z realizacji marzeń.Nie poddawaj się walcz o swoją pasję;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć, tu Magdalena z enoughspaces, zaczynam od nowa, jeżeli jesteś zainteresowana, kliknij 'obserwuj' :) http://unscarred.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. masz na prawdę talent i nie powinnaś z niego rezygnować!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia, macie genialny zespół :)

    Buziaki,
    Style Junkie

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;))

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę sukcesów i żebyś dalej trwała w swojej pasji!
    Pozdrawiam :*
    Zapraszam do polubienia fanpaga xd

    OdpowiedzUsuń
  17. macie świetny zespół;)
    utalentowana jesteś
    buziaki

    OdpowiedzUsuń