wtorek, 29 stycznia 2013

12. Studniówka..

Hej. Jak z poprzedniego posta wynika siedzę w domku i leże całe dnie z wyciągniętymi nogami.. niestety..
wychodzę tylko na rehabilitację a tak co całe dnie nudy..
Wymyśliłam sobie że skoro się nudzę to pomęczę was troszkę moimi wspomnieniami.. Dzisiaj wspominam moją studniówkę która miała miejsce rok temu.. Czas studniówek mamy teraz aktualnie i szczerze ciężko uwierzyć że to już rok od mojej..jak ten czas leci po prostu strasznie...
no a więc poszperałam w moim archiwum i mam dla was fotki z mojej studniówki..
cały czas pamiętam jak sukienkę kupiłam trzy dni przed studniówką ponieważ nic nie mogłam na siebie znaleźć, jak mi się już coś spodobało to rozmiaru nie było więc ogólnie lipa.. byłam w Poznaniu, Zielonej Górze itd...ale na końcu i tak kupiłam u siebie w Wolsztynie.. Jestem z niej bardzo zadowolona chociaż szukałam zupełnie coś innego no ale trzy dni przed studniówką trzeba było coś już kupić...
Na mojej studniówce oprócz poloneza tańczyliśmy walca.. 5 par z wszystkich maturzystów rozpoczynało zabawę Walcem.. i w tym Ja... wszystko wyszło cudownie.. ;) Uważam że lepszej studniówki nie mogłam mieć, było super i miło wspominam ten wieczór.. :)

a jak wasze Studniówki ?? udane, a może jeszcze czekacie na swój bal ??

pozdrawiam..buziaczki :** 

z Kubą :)

wokalnie też jestem uzdolniona hah.. :) 
 
walca czas zacząć... 

Moja Klasa :) 

z Karolem :) 

 z Kubą, Kaśką i Pawłem.. Przed balem :) 
i to tyle.. wybrałam moje ulubione foty, oczywiście mam ich jeszcze sporo no ale tyle na blogu wystarczy :) 


a tak wyglądałam dwa lata temu na studniówce Piotra :) to był również cudowny wieczór :)

Dzięki... pa :)

25 komentarzy:

  1. Widzę, że u Ciebie w klasie było tylko dwóch chłopaków no, no to dopiero mięli tam dobrze z wami :))) Moja studniówka jeszcze przede mną :) Pozdrawiam i również obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super się wszyscy prezentujecie! Moja siostra miała w tamtym roku studniówkę i od tego czasu złapałam na nia bakcyla! Na swoją muszę poczekać jeszcze trzy lata :) Mam nadzieje, że będę mieć fajnego partnera ;> Zapraszam na nowy post, z dużą ilością zdjęć i krótką relacją z tego jak spędziłam ferie! <3 Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Kochana<3
    Zdjęcia są znakomite! Mnie studniówka czeka już z rok... jak to szybko zleciało. Wyglądałaś znakomicie! U mnie w klasie za to tylko 4 dziewczyny i 32 facetów - uroki mat-fizu :D
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  4. miałas piekna fryzure , wszystko idealnei do siebie pasowało;)
    ja juz 3 lata po:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia,cudownie wyglądałaś, obie fryzurki bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądałaś!!:) Miałam na swojej bardzo podobną fryzurkę jak Ty na ostatnim zdjęciu :) Ale moja studniówka była 3 lata temu :P hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądałaś. (:


    XOXO, elverka

    OdpowiedzUsuń
  8. moja studniówka była rok temu a po prostu przeleciało jak jeden dzień :P super kreacja, obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne zdjęcia bosko wyglądałaś zarówno na swojej studniówce jak i Piotra.:) śliczna ta czerwona sukienka
    Obserwuje i zapraszam do mnie jeśli będziesz miała ochotę.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz na zdjęciach studniówkowych :) Dziękuję za odwiedziny i myślę, że będziemy obserwować :) Pozdrawiam

    http://www.voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=382559595172542&set=a.346371858791316.79850.346269172134918&type=1&theater zapraszam do udziału w konkursie

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;))
    Ślicznie wyglądałaś Kochana ;))
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie było aż tak zimno :)
    Dziękuję <3
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja siostra ma identyczną sukienkę tę czerwoną :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A moja studniówka była okropna... nie chcę jej pamiętać, a szkoda ;/ 39 stopniowa gorączka pokrzyżowała mi plany na ten wieczór...
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://mow-mi-joanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia, wspaniała fryzurka

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądaliście ! Sukienka ma bardzo fajny kolor!!

    OdpowiedzUsuń
  18. U Ciebie to w Karnej, nie w Wolsztynie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i co w związku z tym ??
      wszędzie wpisuję Wolsztyn i tak zostanie. pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Moja studniówka również udana. Do dzisiaj wszyscy o niej mówią, a także o fakcie, że osoba, z którą przyszłam, moim przyjacielem, był w glanach... :)

    OdpowiedzUsuń