środa, 2 stycznia 2013

10. Święta, święta i po świętach :P

Szczęśliwego Nowego Roku :**

mam nadzieję że święta oraz nowy rok wspominacie jak najlepiej :D 
oby ten rok dał nam więcej motywacji do działania w dążeniu do swoich celów i marzeń :)

Jak myślicie czy rok 2013 na prawdę będzie ciężki dla Polaków ??  Ja uważam że z pewnością będzie wyjątkowy a nie pechowy i tego się będę trzymać :) 
Aktualnie szukam pokoju na wynajem i pracy w Zielonej Górze.. większe miasto, większe możliwości.. podobno.
u mnie w Wolsztynie niestety ciężko z pracą a już nie wspomnę że wszystko jest i otworzyć też się nic nie da... no ale takie czasy.. trzeba żyć optymistycznie i czas pokaże co to będzie :) 

mam dla was parę zdjęć ale niestety robione telefonem..

buziaczki :*

pomadka Oriflame Beauty Triple Core - Dazzling Cherry 18467
perełki brązujące - Avon - Arabian Glow
Fluid - Lirene City Matt - naturalny 204
eyelinery - EVE LINER - rossmann


później dodatkowo w okularkach :D w drodze na domówkę do Zielonej Góry :D

 

moja choinka... :P 

świat pokryty puchem jest piękny..:) niestety za długo to go nie było.. :/
moja miejscowość Karna..

1 komentarz: